Головна » 2019 » Жовтень » 27 » ДУАЛЬНА ФОРМА НАВЧАННЯ – ЗАПОРУКА ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНОГО РОБІТНИКА
19:20
ДУАЛЬНА ФОРМА НАВЧАННЯ – ЗАПОРУКА ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНОГО РОБІТНИКА

     23 жовтня 2019 року на базі Західно-Донбаського професійного ліцею проведено засідання робочої групи на тему «Дуальна система, як ефективна форма співпраці ШУ ДТЕК «Павлоградвугілля» та ЗДПЛ у якісній підготовці кваліфікованих робітників групи 106 за професією «Електрослюсар (слюсар) черговий та з ремонту устаткування. Електрогазозварник»» за участю методиста НМЦ ПТО у Дніпропетровській області Безценної Т.М., директора ліцею Степаненко В.Д., заступника директора з навчально-виробничої роботи Шляпенкової О.Л., старшого майстра Богданової С.Я., майстра виробничого навчання Міщенко Т.О., голови методичної комісії Чурилової І.В., методиста ліцею Гончар Є.А., юрисконсульта Мартинової А.О. та представників ДТЕК «Павлоградвугілля» замовників кадрів: головного фахівця з навчання департаменту з управління персоналом ПАТ ДТЕК Павлоградвугілля ШУ Тернівське – Вороніної К.О., майстра дільниці з ремонту забійного обладнання ПАТ ДТЕК Павлоградвугілля ШУ Тернівське – Солдатенко О.М.,  провідного фахівця з навчання департаменту з управління персоналом ПАТ ДТЕК Павлоградвугілля ШУ Першотравенське – Костенко Н.М., головного фахівця з навчання департаменту з управління персоналом ПАТ ДТЕК Павлоградвугілля ШУ Павлоградська – Салій О.О., помічника начальника дільниці з ремонту забійного обладнання ПАТ ДТЕК Павлоградвугілля ШУ Героїв Космосу – Семенченко В.Ф.

      Головним завданням Західно-Донбаського професійного ліцею в умовах стрімких змін, що відбуваються у світі, є підготовка кваліфікованих робітників, здатних до самореалізації, швидкого реагування до потреб ринку праці. Для якісної підготовки кваліфікованих робочих необхідно успішно реалізувати навчально-науково-виробничу концепцію, яка охоплює всі аспекти підготовки молоді до самостійної роботи в умовах виробництва. В основу впровадження елементів дуальної системи навчання покладено принцип взаємного зв’язку теорії з практикою, що дозволяє здобувачам освіти не лише знайомитися з виробництвом, але й засвоювати прийоми та навички роботи на робочих місцях підприємств.

     Впровадження елементів дуальної форми навчання для підприємств – це можливість підготовки робочих кадрів, безпосередньо, під своє виробництво, виробничі технології та обладнання, для навчального закладу – це раннє набуття здобувачами освіти міцних знань і стійких професійних прийомів та навичок роботи, самостійність і безболісна адаптація молоді до дорослого життя.

     Під час засідання було порушено і ряд проблемних питань:

  • підписання трьохсторонніх договорів (здобувачам освіти немає 18 років);
  • залучення представників підприємств до розробки контрольних зрізів знань.

  

  

 

Переглядів: 16 | Додав: vik | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]