Головна » 2020 » Березень » 17 » МИ НА ДИСТАНЦІЙНОМУ.... (інформація від методиста)
17:13
МИ НА ДИСТАНЦІЙНОМУ.... (інформація від методиста)

 Така ситуація в країні та цілому світі поставила всіх м’яко кажучи перед великим знаком питання…

  Так, це певною мірою проблема, бо відразу виникає безліч питань на які хочеться отримати відразу вичерпні відповіді.

На мою думку, вся ця ситуація дає нам змогу створити для себе, як педагогічного працівника оптимальні, а точніше сучасні умови для праці. Дійсно, чому Європа може працювати в онлайн режимі, а ми ні…

У нас з Вами, шановні колеги, є дуже багато перепон, та все ж треба спробувати.

     В таких випадках важливо просто правильно вибрати інструменти та формати взаємодії та спільної роботи. А взагалі методики навчання є різні, тому – експериментуйте, і хай Вам ніхто і ніщо не заважає!
Тож, що ми можемо:

* можна спробувати попрацювати разом з іншими викладачами, щоб об’єднатися і зробити взаємодію і навчання ефективнішим в рази.
* Группу/Спільноту можна використовувати для загальних для всіх меседжів, платформи, курси, тощо та/або відповідей на питання, спілкування, взаємодії

*обираєте час та дні “зустрічей” (можна йти за графіком в ліцеї, а можна самим обрати і зробити комфортно і Вам і здобувачам освіти), якщо потрібно поділитися інформацією, надати завдання, зорієнтувати. Як варіант, може й зорганізуєте он-лайн урок (и) через безкоштовні вебплатформи, хтозна на, що Ви здатні:))

* далі вже виконання завдань, прослуховування, тестування, читання, слухання коротше – сам процес навчання ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ. Їм можна прописати детально з дедлайнами, а можна і поекспериментувати з частковою передачею відповідальності їм, хай регулюють коли і скільки, головне, щоб до кінця такого-то терміну – було те-то (а може Ви й не будете так жорстко ставити рамок. Знову ж таки, все залежить від кінцевої мети.) Не забуваймо, ми з вами та здобувачами освіти ТЕСТУЄМО НОВУ ФОРМУ ТА РІВЕНЬ ВЗАЄМОДІЇ, потрібна Адаптація! На майбутнє цей формат може стати одним з інструментів в Вашому арсеналі #СуперВикладачаМайстра, а ці 3 тижні Ви отримали від Всесвіту та КабМіну України  унікальну можливість його апробувати.

*до процесу можна й потрібно долучати батьків. Як варіант)))

А тепер про сам урок, як його організувати, використовуючи он-лайн інструменти та ресурси!

Комусь з Вас, впевнена, навіть поради не потрібні, вже володієте багатьма інструментами та знаєте чимало ресурсів, самі здатні ділитися з колегами.
Доречі, не соромтеся, обов’язково діліться в коментарях.

Тут напишу коротко, які базові ресурси з повноцінними курсами або інструменти можна використовувати взагалі (вивчайте, компонуйте, тестуйте).
Free Он-лайн платформи для самоосвіти із системними курсами (потрібна індивідуальна реєстрація):

EdEra (учні) – https://www.ed-era.com/

iLearn (учні) – https://ilearn.org.ua/ (Гейміфікована платформа для підготовки до ЗНО, предмети)

Prometheus (учні, студенти та дорослі) – https://prometheus.org.ua/ (можна також скачати мобільний застосунок та працювати оффлай)

ВУМ (учні, студенти та дорослі)https://vumonline.ua/ – тут вже не предмети, а прикладні знання, хоча є дещо, що можна комбінувати з деякими предметами.

Якщо Ви та здобувачі освіти непогано володієте англійською – В1+ тоді тут просто невичерпна криниця знань – www.khanacademy.org www.coursera.org (є курси різними мовами) www.edx.org www.udacity.com www.canvas.net www.udemy.com

Інструменти для спільної роботи:
Опитування та залучення групи до роботи –https://www.mentimeter.com/ https://get.plickers.com/ https://www.quizalize.com/ https://nearpod.com/ https://kahoot.com/ (провести контрольні роботи, зрізи знань, тести й оцінювання в ігровій формі)
https://onlinetestpad.com/ua – конструктор тестів, опитувань, кросвордів, ігор та комплексних завдань та сотні готових матеріалів
https://learningapps.org/ – готові навчальні вправи та інструменти для створення тестів, завдань
Організувати клас в працюючу спільноту з елементами гейміфікації – https://www.classdojo.com/uk-ua/
https://www.edmodo.com/– освітній сайт, який являє собою усічену соціальну мережу за типом Facebook, яка дозволяє спілкуватися викладачам та здобувачам освіти, об’єднавшись навколо процесу навчання у школі.
https://grockit.com/об’єднує учнів під час навчання, що проходить курсами на цьому великому соціальному сайті.
ГуглДокументи для спільної роботи
Вводити тему, давати нові знання, провокувати думки:
Різний контент в Ютубі (відео, короткі ролики, серйозні фільми BBC або National Geographic)
Інфографіка (шукайте в Ютубі та качайте картинки) – коротко про важливе
Аудіо-книги або інтерв’ю з цікавими людьми
Ютуб-канали викладачів-предметників – контенту просто уйма
Блоги тих же викладачів.
Створення контенту самими дітьми – багато різних інструментів

Та багато іншого!!!!!
Але я просто раджу – відпускайте себе, не тримайте в рамках підручника, експериментуйте, досліджуйте, компонуйте, тестуйте, питайте зворотнього зв’язку у дітей, їм так важливо, щоб їх чули та питали на їхню думку.

Разом у вас станеться прекрасна мандрівка Новою Країною Освіти, в якій ви ще не бували. Обов’язково вдасться не тільки матеріал донести і часу не втратити, а й побудувати щирі людські відносини, закласти підвалини командної роботи, повернути їм бажання ВЧИТИСЯ і ЗРОСТАТИ!
Та й самим не забути, що Викладач то є ВІЧНИЙ УЧЕНЬ!!

PS: обов’язково поділіться в коментарях, чи вдалось чимось скористатися, що вийшло, що не дуже, які питання – ставте.У нас попереду 3 тижні, аби все вдосконалити та у фіналі отримати Робочу Систему Дистанційного Навчання для кожного з вас, а для здобувачів освіти - новий формат ЦІКАВОГО та ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ!

 

Переглядів: 243 | Додав: vik | Рейтинг: 3.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]